UNTUK SAHABAT DARI NEGARA JIRAN SEPERTI SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA PEMBAYARAN BARANG BOLEH DILAKUKAN MELALUI WESTERN UNION DAN PAKET DIKIRIM MELALUI EMS NATIONAL COURIER

Wednesday, November 11, 2009

Mustika Embun Misteri

Dua minggu yg lalu saya telah bermimpi akan mendapat geliga/mustika embun lagi di masa akan datang. Peliknya tidak sampai seminggu dari hari saya bermimpi saya telah menemui 3 mustika embun secara pelik dan misteri bagi saya.

1. Geliga embun yg pertama saya dapat dari adik mentua saya yang mana beliau telah menemuinya ketika melewati kawasan berumput dipagi hari ketika embun baru naik. Sebelum diberikan kepada saya, beliau pernah membawa g. embun itu ke pasar secara tidak sengaja dan beliau agak terkejut kerana jualan sayurnya pada hari itu sgt laris dan cepat sahaja habis terjual???? Setelah diberi pada saya, saya menyatakan kemungkinan khasiat g. embun yg menyebabkan jualan beliau laris pada hari itu. Beliau agak terkejut dengan kenyataan saya, Tapi dia tak minta balik benda tu kerna dah diberi pada saya :)

2. Geliga embun kedua saya dapat dari seorang makcik yang menjumpai objek seakan guli tapi kecil didalam beg usang yg tak pernah dikacau ketika mengemas rumah.

3. Yg ketiga saya dapat sendiri dalam rumah. Tak tau datang dari mana. Jumpa didalam bilik saya menyimpan barang2 pelik.

Kedua2 makcik yang saya temui tidak mengetahui apa2 tentang benda2 mistik. Pertemuan yg tidak diatur mengundag kepada saya mendapat mustika2 ini seperti seakan akan sudah ditakdirkan saya akan menjumpainya. Semuanya diatas kehendak tuhan jua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.