UNTUK SAHABAT DARI NEGARA JIRAN SEPERTI SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA PEMBAYARAN BARANG BOLEH DILAKUKAN MELALUI WESTERN UNION DAN PAKET DIKIRIM MELALUI EMS NATIONAL COURIER

Tuesday, December 28, 2010

koleksi sahabat dari Tuaran

Akar bakar tunggal

?tanduk berambut Bunian


??Tanduk Payau jadi batu

Handmade keris dari gading gajah

Tanduk payau putih mati pudar patah


tulang kura2 bukit buragan

Tanduk lembut payau simpul


Tanduk payau pendek bercabang 3


Tanduk payau simpul buragan


Sanggul babi hutan

Tanduk ikan pari.


Tanduk kecil @ anak tanduk yg tumbuh di bawah tanduk payau yg sebenar.


Geliga yg ditemui oleh beliau sendiri didalam kepala ikan. Ikan apa saya tak pasti.


Ini adalah sebahagian koleksi teman saya. Mungkin ada diantaranya yg mahu dimaharkan. sila hubungi beliau di 0135555840 bila saja berkenan dgn koleksi beliau . sy hanya menolong sahaja.


Sunday, December 26, 2010

Keminyan Merah



Berbentuk seperti kelapa tua dan dasarnya ada cop bintang. Inilah yg dikatakan kemian merah ASLI yg banyak dicari oleh penggemar mistik khususnya yg bnyak melakukan aktiviti proses dan sebagainya. Banyak kegunaan kemenyan ni dan ianya sukar dicari, kalau jumpa pasti harganya mahal . Menurut guru banyak VIP/ dan org kaya2 yg tahu kegunaan keminyan ni menyimpan benda ni. Sy tak ada jual benda ni, cuma paparan sahaja. harap maklum.

Sunday, December 19, 2010

Geliga Dragon ball Raksasa


Barang dari china ni. Seberat 6 tan dan berharga sebanyak RM431 juta. Ia juga dikenali sebagai batu Chintamani (dari fluorite mineral) yg bercahaya dalam gelap. Bukan batu fosfor ya. kepercayaan bahawa batu ini membawa keberuntungan.

Friday, December 17, 2010

unknown Geliga

Ditemui di atas rumput setelah mendapat alamat.

Sunday, December 5, 2010

Keris Warisan Wali

Keris Ini milik seorang Ustaz kenalan sy. Datangnya dari pulau besar dan punya khodam yg banyak sesuai utk pagar diri yg ampuh serta pengobatan. Keterangan lanjut utk keris ini sila berhuhubung terus dengan beliau. Utk dimaharkan. mahar boleh runding. Utk yg berminat sila hubungi sy dahulu. Trima kasih.

Thursday, December 2, 2010

Pusaka Kak Salena

Batu Pasung?? Sila perhatikan dengan teliti. Di dalam batu ini ada RUPA seseorang. Dan inilah rupa penjaga batu ini.



Ikan pendekar mata satu. telah ditakdirkan dalam hidupnya ikan ni takda mata sebelah. Ia cuma ada satu mata je macam cyclops. Dan pada badan ikan ni terdapat macam2 tulisan. Sila cek sendiri dengan kak salena. Memang ganjil dan unik ikan ni.


Tembaga Antik macam piala ada naga kiri kanan. Yg sebelah kiri tu tak tau pa kebenda. Kedua2nya pusaka turun temurun kak salena. Kodam sila cek sendiri.


Cerek Kepala Singa.
Cerek ni didapat dari pusaka nenek kak salena. Mempunya 2 kodam yg sangat kuat. Sampai takut akak ni nak simpan kat dalam rumah. Takut diganggu. menurut beliau, dia selalu termimpikan kodam cerek ini.
Batu Berkalimah LAILAHAILALAH. Ditemukan sendiri oleh kak salena.



Batu Berkalimah ALLAH. Ditemui beliau sendiri


Buntat Siput.
Ditemui sendiri oleh kak salena. Sila cek kodamnya sendiri.


Perkenalan saya dengan seorang kakak yg juga peminat barang antik menemukan beberapa barang ganjil milik beliau. Kak Salena ini telah beberapa kali muncul dalam majalah misteri seperti majalah Bicara yang mana ada mempamerkan koleksi beliau. Melihat dari identiti beliau, dia sebenarnya punya GIFT atau kebolehan unik yg mana beliau bisa menemukan barang ganjil secara intuisi dan ada yg datang sendiri. Berikut adalah beberapa barangan yg ditemukan oleh beliau sendiri dan ada yg datang pusaka dari keluarganya. Barang2 ni kak Salena nak maharkan memandangkan beliau tidak suka barang yg berkodam seumpamanya kerna takut nak menyimpan, maklum tak tau nak jaga macam mana. kepada yg berminat sila hubungi saya. maklumat lanjut boleh tanya beliau sendiri. Nak tes kodam pun boleh. Jangan saja kena tes oleh kodamnya ye hehe.