UNTUK SAHABAT DARI NEGARA JIRAN SEPERTI SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA PEMBAYARAN BARANG BOLEH DILAKUKAN MELALUI WESTERN UNION DAN PAKET DIKIRIM MELALUI EMS NATIONAL COURIER

Contact:
Admin Blog
Hp: 0138842498
Whatapps: 0138833342

Wednesday, January 26, 2011

koleksi


Cincin Batu Merbuk hitam, batu bintang dan buntat bumi. Barang asli yg sukar dicari ganti.

Cincin Misteri Purba



Cincin ini didapat guru disebuah pasar di KL baru2 ini. Diserahkan oleh seorang lelaki tua misteri yg hanya dapat dilihat oleh guru. Menurutnya dari khazanah Nyi Roro Kidul. Terdapat geliga embun, geliga air dan mirah delimah dalam cincin ni. manakala permata hijaunya tidak dikenali apa. Tangkainya penuh terukir oleh ukiran2 kuno! Bekas penyimpanan menjadi basah dan kadang2 mengeluarkan bau harum.

UPDATE!!!
KINI DIMAHARKAN KEPADA YG SERIUS BERMINAT SHJ. kHODAM CINCIN INI SGT POWER DAN BOLE DBAWA BERKOMUNIKASI. AKAN DI AJAR CARANYA KEPADA BAKAL PEMILIK. MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI SAYA!


Sunday, January 23, 2011

Mustika Rama2


Mustika yg didapat guru melalui zikir. Telah dihantar oleh rama2 yg amat besar, lalu mustikanya di ambil dari mahkota sesungutnya. Ada sepasang. Cuma paparan sahaja.

MINYAK DUYUNG (Not For Sale)






(MINYAK INI TIDAK DIJUAL-HANYA UTK PERKONGSIAN)
Menurut guru terdapat 3 jenis air mata duyung . Air mata duyung putih- kuning -merah (mengikut kesukaran). Yg warna merah adalah yg paling sukar di dapat. Minyak ini telah di adun dengan 6 jenis bahan yg lainnya selain dari air mata duyung, yg mana bahannya amat sukar utk didapatkan. Antaranya ialah embun dasar laut (tak tau nak namakan cecair ini maka dinamakan embun dasar laut). Embun dasar laut ini hanya didapat didasar laut dan hanya penyelam berpengalaman dan arif dengan ilmu mistik yg akan mengetahui keberadaan dan mengangkatnya dari dasar laut. Bentuk asalnya seperti embun di waktu pagi dan mempunyai suhu kesejukan seperti ais dan tidak bercampur dengan air laut kerna itu membentuk gumpalan seperti embun. Namun apabila sampai ke permukaan air ia akan pecah seperti air biasa. Minyak yg terhasil dari adunan dan ramuan istimewa ini akan menghasilkan minyak, bukan minyak kelapa atau minyak wangi tanpa alkohol yg dituang bersama ramuan. Dengan terhasilnya minyak adunan ini dengan air mata duyung sebagai bahan utama selain 6 bahan misteri yg lain dan diritual serta ditapakan, maka minyak ini dipercayai mempunyai kekuatan magis yg luarbiasa sekali malah boleh bertambah dan surut dengan sendirinya. Cara gunanya cukup mudah, cuma di bawa bersama, tidak perlu dicalit. Jika nak guna utk memikat wanita, cukup ditenung wanita yg dicintai maka si sang wanita ini akan jatuh hati dengan pemilik minyak. Maka itu minyak ini tidak akan dilepas oleh guru sewenang-wenangnya kerana takut disalah guna walapun minyak ini mempunyai banyak kasiat seperti pelaris, penunduk dan lain2. Hati hati dengan botolnya kerna jika penutupnya terbuka , ia boleh menyebabkan kerosakan pada kenderaan yg di bawa. Inilah serba sedikit perihal minyak duyung simpanan guru utk renungan kita bersama.


p/s: ( menurut guru) Duyung bukan dugong ya. Duyung adalah spesis ikan yg menyerupai manusia dan adalah makhluk yg penuh misteri. Mukanya menyerupai manusia dan dari pinggang akan terbentuk seperti ikan. Alat kelamin tidak kelihatan. Buah dada duyung hanya terdapat pembentukan seperti buah dada manusia sahaja. Kalau nak dapat air matanya, harus menangkap duyung ini dengan memukatnya dan bila dah ditangkap lalu berpura2 nak menetak makhluk ini, lalu si dyung yg malang akan menaNgis dan air matanya akan ditadah atau diambil dengan kapas. Duyung adalah spesis yg teracam dan hampir pupus. Menurut guru makhluk ini boleh dilihat pada masa tertentu dalam bentuk kumpulan pada masa tertentu di kepulauan indonesia. Tempat dirahsiakan agar tidak ada aktiviti penangkapan dan pembunuhan makhluk ini.

IMEJ2 DUYUNG DARI INTERNET UTK IMAGINASI KITA YG TAK PERNAH NAMPAK DUYUNG




Saturday, January 22, 2011

Taring babi pethuk / bertemu hujung dan pangkal




Benda ini telah ditemukan melalui alamat mimpi oleh guru. Asalnya cuma pendek, tetapi uniknya ia bertumbuh sekitar 1cm setiap tahun sehingga hampir membentuk bulatan sekitar 80%. Benda ini telah diuji keindahan malah pernah tembus proses sebanyak 2 kali. kekuatannya masih kekal malah bertambah pula. Apapun cuma paparan sahaja kerna barang ini sudah ditebus oleh teman yg sangat bertuah kerna berjaya memiliki barang ini. Sy sendiri pun nak simpan hehe... apa leh buat rezeki kawan.


p/s: Sekarang ini banyak barangan palsu yg dibuat dari negara seberang yg mana terbuat dari polymer. Kalau tak reti nak check keasliannya, coba dibakar sedikit dipangkal taring. Bilamana berasap sedikit dan jika dihidu berbau plastik terbakar maka lupakan sahaja niat nak ambik kerna ianya pasti palsu. Jangan terlalu taksub dengan cerita mistik dari sang pemilik sehingga kabur mata utk menilai. banyak org dah kena TIPU dengan taring palsu, maka sahabat2 sekalian berhati2 lah.

MINYAK SARIBU DEWA


Tak tau apa ramuannya kerna yg buat bukan manusia. Ianya didapat dari alam bunian.

BATU JADE/GIOK GRED A


DIDAPAT GURU SETELAH MENDAPAT ALAMAT. IANYA DALAM BENTUK ASAL BELUM DICANAI. TELAH DITAWAR BEBERAPA KALI OLEH TOKEY EMAS/PERMATA TAPI GURU TAK LEPAS LAGI KARNA ADA KEINDAHAN SELAIN VALUE JED NYA HEHE

Friday, January 21, 2011

Pengasihan

Boleh berkurang dan Top up sendiri
(Bebeberapa botol telah ditebus oleh VIP/ dan kenalan rapat yg boleh dipercayai- Trima kasih diucapkan semoga barang yg ditebus tidak disalah gunakan)

al-quran Instanbul


Telah diuji keindahannya. Hanya utk Tatapan (milik Guru)

koleksi guru

Sunday, January 16, 2011

Bambu Pethuk Anti Panas

Dari arkib guru

Tanduk kijang betina tunggal


Baru dapat tidak sampai sebulan lalu oleh guru. Alkisahnya ada seekor kijang betina kulit berwarna kuning seblah dan putih sebelah berjaya di tangkap oleh org kg. Bertanduk tunggal tak ada pasangan. Lalu tanduk di ambil dan kepalanya dbuat sup.

Duit Bunian


Milik guru. Hanya utk cuci mata

geliga babi hutan


Milik guru. khasiatnya seperti rantai babi. Dimaharkan kepada yg serius. Tak sampai ratus ribu mau pun juta2. sila hubungi utk keterangan lanjut.

Friday, January 7, 2011

ARKIB GURU/ KOLEKSI SAHAJA- BATU MELATI

Mempunyai kekuatan Goib yg kuat.

ARKIB GURU/ KOLEKSI SAHAJA

kawasan kubur tempat jenglot ditangkap.


Jenglot yg berjaya ditangkap guru. Benda ni mengacau beliau ketika melewati sebuah perkuburan lama. Nasibnya telah ditangkap lalu dipasung.


Pontianak Dusun. pontianak ni cakap bahasa dusun sabah hehe.


Kelihatan macam melati tapi tak tau lah. Bunga ni bunian yg punya . tidak dapat dilihat oleh mata kasar, cuma org yg tahu kebatinan ja boleh nampak. berjaya dirakam oleh guru.


Bukan siput biasa yg dijual dikaki lima seharga 30 ringgit nih. Barang kebal umum. Belum dimaharkan.

Pengasih, pelaris ,penunduk (tidak dimaharkan/takut salah guna)

KEMENYAN jIN


p/s: kesemua barang2 ini hanya utk perkongsian sesama rakan yg meminati dan ingin menyelongkar alam misteri.

SISIK JIN (DIMAHAR SEGERA!) HOT ITEMS!!


Kelihatan aneh dan nama aneh dan yg pastinya kegunaannya banyak 1001 macam. Di dapat sendiri oleh guru. Antara khasiatnya ialah penarik rezeki, kebal (jika serasi), penunduk DAN BANYAK RAHSIA LAIN TAK LARAT NAK CERITA.

-SUDAH DITEBUS TEMAN-

BATU BROMO COMBONG KERAMAT! (DMAHAR SEGERA) HOT ITEM!


Batu bukan sebarang batu. Nama batu dipanggil batu Bromo combong sebesar hampir tapak tangan. Ia adalah salah satu koleksi keramat guru yg mempunyai kekuatan goib yg kuat mau dimaharkan segera atas sebab2 tertentu. Utk pengetahuan umum guru saya jarang mau memaharkan barang2 keramat begini. Ia didapat semasa bersuluk/ bertapa di sebuah gunung. Antara khasiatnya ialah penarik rezeki/ PROSES duit , penarik nombor ( ada cara nya- ilmu dan cara akan di auliahkan sekali) , penunduk, pendinding yg ampuh..dan ada rahsiah yg lain yg hanya org yg serius yg mahu mengambil yg akan diberitahu. BARANG INI BOLEH DI UJI!!

-UPDATE- SUDAH DITEBUS TEMAN-


Tuesday, January 4, 2011

SALAM TAHUN BARU 2011!!!

( keris menarik lebah kepunyaan kenalan dari seberang)


Sedar tak sedar dah berakhir tahun 2010 dan diganti dengan 2011. Baru buka blog hari ini kerana terlalu sibuk dan tak sempat nak ucapkan selamat tahun baru utk semua sahabat2 pengunjung blog ini. Apapun saya berharap teman teman dan sahabat sahabat sekalian akan mendapat impian masing-masing di tahun baru ini. Sekian coretan saya kali ini.